Інноваційні освітні технології
Сучасні інноваційні технології
Інноваційні технології — це комплекс форм та методів навчання, виховання та управління, які відповідають сучасним вимогам, є новаторськими та оригінальними.
Принципи сучасних інноваційних технологій
-
Доцільність
-
Взаємодія навчання та виховання
-
Орієнтація на співпрацю
-
Особистісно-зорієнтований підхід
-
Використання різноманітних форм та методів
Мета інноваційних технологій
-
Мотивувати до навчання
-
Зробити навчальний процес цікавим для дітей
-
Навчати працювати діалогічного, тобто в активній взаємодії з іншими
-
Розвивати здатність до рефлексії та самооцінки
-
Стимулювати ініціативу
-
Розвивати творчі здібності
-
Створити умови для самореалізації кожної особистості
-
Формувати компетенції, а не лише допомогти дошкільникам здобути знання
Інноваційні технології у роботі вихователя
-
Особистісно орієнтоване навчання
-
Технологія гуманізації освітнього процесу
-
Методика навчання дітей читанню Миколи Зайцева
-
Технологія розвивального навчання та виховання Данила Ельконіна
-
Педагогіка Марії Монтессорі
-
Психолого-педагогічне проектування
-
Технологія інтегрованого навчання та виховання
-
Логічні блоки Дьєнеша
-
Технологія раннього інтенсивного навчання грамоті
-
Нетрадиційні підходи до завдань фізичного виховання дітей дошкільного віку
-
Методика раннього розвитку Глена Домана
-
Ігрові технології
-
Інтерактивні технології
-
Інформаційно-комунікаційні технології
-
Здоров'язбережувальні технології
Інноваційні форми роботи з дітьми
-
Нетрадиційні форми занять (комбіновані, інтегровані, проект)
-
Нестандартні заняття (мандрівки, години ввічливості, уроки милування природою, заняття-пошук, заняття-казка, заняття-тренінг)
-
Нетрадиційні свята та інсценізації
-
Оздоровчі заходи (піші прогулянки, сміхотерапія, пальчикова гімнастика)
Як впроваджувати інноваційні технології
-
Сформулюйте мету, якої ви хочете досягти за допомогою технології
-
Виберіть оптимальну технологію
-
Ознайомтесь з особливостями обраної форми роботи
-
Опрацюйте публікації та матеріали колег, які мають досвід використання потрібних методів
-
Осмисліть набуту інформацію
-
Створіть необхідні умови для використання технології
-
Використайте обрану технологію
-
Проаналізуйте, чи досягли очікуваних результатів та що потрібно вдосконалити
За матеріалами журналу
«Вихователь-методист дошкільного закладу»
Інноваційні технології, які впроваджуються
в Кролевецькому закладі дошкільної освіти (ясла-садок) №5
ПІБ педагога |
Назва інноваційної технології, яку впроваджує педагог |
Демченко Ірина Володимирівна |
Формування індивідуального художньо-естетичного досвіду дітей на заняттях з малювання, використовуючи нетрадиційні техніки малювання. Мнемотехніка |
Мандрика Олена Леонідівна |
Технологія раннього та інтенсивного навчання читання М. Зайцева. Впровадження в роботу інноваційної «Су Джок технології» |
Демченко Інна Леонідівна |
Використання елементів музикотерапії як здоров’язберігаючої технології у роботі з дітьми дошкільного віку. Система роботи Карла Орфа |
Подельська Ірина Миколаївна |
Формування психоемоційного стану дитини за допомогою кольоротерапії |
Гончаренко Наталія Олексіївна |
Тістопластика, як засіб розвитку дрібної моторики рук у дітей раннього віку |
Харитонова Наталія Григорівна |
Використання педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського як засобу ознайомлення з природою рідного краю |
Висоцька Ірина Володимирівна |
Впровадження степ-аеробіки у роботі з дітьми дошкільного віку. Методика «Лялька як персона» |
Ситник Ірина Миколаївна |
Використання фітболгімнастики для формування правильної постави у дітей дошкільного віку |
Лявенко Інна Олександрівна |
Розвиток сенсорних здібностей з використанням методики М. Монтесоррі |
Смєлова Світлана Георгіївна |
ЛЕГО-конструктор як засіб розвитку творчості дошкільника |