Результати моніторингу якості освіти
Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно
з Базовим компонентом дошкільної освіти
Моніторинг - це засіб контролю за освітнім процесом. Змістом моніторингу є фіксування результатів розвитку, навчання та виховання дітей за певний час (навчальний рік). Учасниками моніторингу в дошкільному навчальному закладі є діти всіх вікових груп.
Види моніторингу:
- початковий (на початку навчального року, вересень) - визначення рівня досягнень дошкільників і постановки конкретних завдань на перспективу;
- узагальнювальний (у кінці навчального року) - підбиття підсумків життєдіяльності дошкільників за тривалий період, визначення рівня досягнень дітей та виконання освітніх програм.
Моніторинг проводять під час звичних для дітей видів діяльності: ігрової, трудової, самостійної та режимних моментів - заняття, прогулянки, приймання їжі тощо. Основний метод - спостереження. Вихователь чи інший педагог спостерігає за поведінкою дітей, особливостями їх спілкування, зацікавленнями, досягненнями. Моніторинг передбачає і спеціальні діагностичні процедури, що їх проводять також у звичній для дітей обстановці, використовуючи ігрові вправи, бесіди, організовуючи як групові, так й індивідуальні заняття.
Аналітична довідка за результатами моніторингу якості навчальних досягнень дошкільників у 2023/2024 навчальному році (І оцінювання)