Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №5
Сумська обл., м. Кролевець

Результати моніторингу якості освіти

Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно

 з Базовим компонентом дошкільної освіти 

Моніторинг - це засіб контролю за освітнім процесом. Змістом моніторингу є фіксування результатів розвитку, навчання та виховання дітей за певний час (навчальний рік). Учасниками моніторингу в дошкільному навчальному закладі є діти всіх вікових груп.

Види моніторингу:

- початковий (на початку навчального року, вересень) - визначення рівня досягнень дошкільників і постановки кон­кретних завдань на перспективу;

- узагальнювальний (у кінці навчального року) - підбиття підсумків життєдіяльності дошкільників за тривалий період, визначення рівня досягнень дітей та виконання освітніх програм.

Моніторинг проводять під час звичних для дітей видів діяльності: ігрової, трудової, самостійної та режимних момен­тів - заняття, прогулянки, приймання їжі тощо. Основний метод - спостереження. Вихователь чи інший педагог спостерігає за поведінкою дітей, особливостями їх спілкування, зацікавленнями, досягненнями. Моніторинг передбачає і спеціальні діагностичні процедури, що їх проводять також у звичній для дітей обстановці, використовуючи ігрові вправи, бесіди, орга­нізовуючи як групові, так й індивідуальні заняття.  

Аналітична довідка за результатами моніторингу якості навчальних досягнень дошкільників у 2023/2024 навчальному році (І оцінювання) 

 

 

Календар України. Українське ділове мовлення

Погода
 
 

Логін: *

Пароль: *